Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след XENON

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А възможно ли е големия пусков ток на ксенона да влияе на имобилайзера? Защото видях няколко италиански коли с отслабнал акумулатор да имат проблеми с разпознаването на ключа понякога.
    И другото - никой не каза дали при превключване на дълги му гасне ксенона. А май има такива случаи.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      А възможно ли е големия пусков ток на ксенона да влияе на имобилайзера? Защото видях няколко италиански коли с отслабнал акумулатор да имат проблеми с разпознаването на ключа понякога.
      И другото - никой не каза дали при превключване на дълги му гасне ксенона. А май има такива случаи.
      Мдааа, има, но не е гаснене а премигване. Потърси из темите, че не се сещам коя беше.
      Проблема идва от самото свързване на фаровете при 156.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Премигват при пускане на дългите, някой в някоя тема беше казал как да се оправи това, ама не ми се хваща. Ради сложи баластите над фаровете, закрепи ги там за ден-два и кажи прави ли ти пак проблем. Отгоре си е само пластмаса. При мен повтарям съм ги захванал, единият директно към ламарина, имаше си неква оригинална дупка, а другият към една пластмаса, и част от него опира в метал отново. И такива проблеми, никога не съм имал. Озъдачавате ме с тея коментари. Никога не съм чувал за подобно нещо, то по тая логика и да не ги докосва когато са включени че да не вземат да го треснат
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #19
          Ще пробвам да разместя баластите, колкото до екранирането, не знам какво означава този термин, но доколкото схващам трябва баластите да са хванати към метал, така ли?
          147 jtd 115k.c "02 Distinctive

          Comment


          • #20
            Баластите към метал, кабелите се увиват с алуминиево домакинско фолио, заголваш около 10см. от кабел и увиваш отгоре, а другият край на кабела на маса. Отгоре увиваш с PVC.

            Comment


            • #21
              Колега Ради, аз имах същия проблем с гаснене на новите ксенони. Това е така поради специфичната система за превключване на светлините при нашите Алфички . Проблема се решава с един диод и кондензатор с резистор с което се стабилизира напрежението за късите при превключване. Ако те интересуват подробности за схемата питай.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
                Ще пробвам да разместя баластите, колкото до екранирането, не знам какво означава този термин, но доколкото схващам трябва баластите да са хванати към метал, така ли?

                И да ги размениш няма да има ефект. Не е необходимо и да се екранира нищо. Просто схемата прекъсва захранването на късити за части от секундата и това задейства някаква защита на баластите. Трябва да се направи, така че да не се пръкъсва захранването. А това не е сложно.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #23
                  Я споделете за тая схема, че ми стана интересно. Скоро и аз мисля да се обзаведа с ксенонки.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Ми то май при всеки различни симптоми?
                    При мен проблема е следния-при загасени фарове като присветна с дългите ми присвяткат и късите т.е. ако задържа за повече на дълги,светят и късите.
                    Вече съм се примирил с факта и я карам така.
                    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                    Comment


                    • #25
                      Това е най- елементарната и ефективна схемичка за да няма проблем с ксеноните.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                        Ми то май при всеки различни симптоми?
                        При мен проблема е следния-при загасени фарове като присветна с дългите ми присвяткат и късите т.е. ако задържа за повече на дълги,светят и късите.
                        Вече съм се примирил с факта и я карам така.
                        Хаха, вярно на всеки колата си свети по своему! Пичове благодаря за мненията, но днес нямах време да се занимавам, тъй че нямам резултат!
                        147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                        Comment


                        • #27
                          Някой от Пловдив да препоръча при кой да отида за да направи това по схемата, че това изгасване е много кофти!
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                            ...За ксенона не е здравословно да се изключва преди да спреш двигателя.. ..Изключвай го винаги преди да загасиш двг и обратното при запалване...
                            Рус, викам ще науча нещо ново, ама в крайна сметка не разбрах кога трябва да се гаси и пали, а имам приятел, който е със скъп ксенон и живо го интересува!?
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              Като ще гасиш колата - първо гасиш фаровете и тогава гасиш двигателя. Врътката за светлините остава на 0/off/изключено.

                              При палене - първо палиш, и след това на работещ мотор, въртиш врътката на позиция включени къси светлини.
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Като ще гасиш колата - първо гасиш фаровете и тогава гасиш двигателя. Врътката за светлините остава на 0/off/изключено.

                                При палене - първо палиш, и след това на работещ мотор, въртиш врътката на позиция включени къси светлини.
                                За паленето съм съгласен. За гасенето не. Няма никакво значение дали ще ги изключиш и ще загасиш мотора или обратното. Щото при нас върнеш ли ключа на 0 токовете към фаровете се прекъсват.
                                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                                Peugeot 508 RXH 02.2013

                                Comment

                                Working...
                                X